Електронски ценовници
Електронски ценовници - суштински фактор за дигитализација на продажните места
Дигиталните решенија се повеќе стануваат клучен фактор во малопродажбата. Едно од дигиталните решенија кое е во пораст се несомнено електронските ценовни ознаки, кои нудат бројни предности. Затоа, не е чудно што дури 50% од Топ 50 компании и 30% од Топ 250 компании се одлучиле за електронски ценовници. *
*Топ 50 и Топ 250 компании како што е дефинирано од Deloitte. Податоците се базираат на извештаите на Deloitte од 2005 и 2020 година, како и на базата на податоци за потрошувачи на SES_Imagotag.
*Топ 50 и Топ 250 компании како што е дефинирано од Deloitte. Податоците се базираат на извештаите на Deloitte од 2005 и 2020 година, како и на базата на податоци за потрошувачи на SES_Imagotag.
Електронските ознаки за цени се достапни во различни димензии и изведби. Главните предности на електронските ценовници вклучуваат:
Намалување на оперативните трошоци
- Намалување на трошоците за работна сила на вработени
- Поголема прегледност во достапноста на производите
- Следење на статусот на производите на полицата: предупредување во случај на недостаток на производи
- Фокусирање на вработените на позначајни активности
O2O конвергенција (Online to Offline)
- Синхронизација на сите канали за комуникација
- Кликни и одбери (Click & Collect)
- Е-купони
- Ја подобрува мобилната конекција на корисниците и овозможува мобилно купување (Scan & Go)
- Дигитално рекламирање на продажното место
Гарантирано задоволство на потрошувачите и подобрено корисничко искуство
- Загарантирани исти цени низ дигиталните канали и во продавницата (online to offline)
- Персонализирана комуникација
- Ангажирање на потрошувачите во продажното место
- Физичка онлајн продавница т.н. e-commerce
- Брзо и лесно одјавување со опцијата Shop & Go
- Дополнителни информации во продажните места (на пр. достапни големини на чевли на залиха, дополнителни маркетинг активности итн.)