Системи за броење посетители
Мониторингот на податоците за посетителите и другите податоци за маркетинг во денешно време значи конкурентна предност, зголемување на задоволството на посетителите, нов KPI во бизнисот и постигнување на подобар бизнис резултат.
Она што не го мериме, не можеме да го контролираме.
Бројот на посетители е еден од најважните податоци за донесување на одлуки на маркетинг кампањи, комуникација, планирање на вработените, отворање / затворање на секоја локација и регуларноста на понудата во однос на демографскиот состав на посетители. Користење на ниво на микро-локација или група на локации на продавници, трговски центри, туристички објекти, библиотеки, културни, спортски и други објекти.
За највисок степен на точност, ние комбинираме различни технологии за броење во REMS софтверот. Во зависност од индивидуалниот премин, ние одбираме 3D, термички, видео и IR броење или комбинација на различни технологии.
Бројачите се избираат врз основа на индивидуалниот премин за кој сакаме да имаме податоци за премин по часови, денови, недели, месеци и години. Ние комбинираме 3D, термички, видео и IR броење за да добиеме највисок степен на прецизност на броењето.
- Мониторирање на посетители по час, денови, недели, месеци, локации
- Различни конверзии
- Мерење на ефективноста на маркетинг комуникациските кампањи
- Подобри и попрецизни информации за деловно одлучување
- Зголемување на просечното купување
- Мерење на присуството на индивидуални настани
- Зголемување на конкурентската предност
- Прилагоден модуларен дизајн
Надградба на системот за броење за посетители:
- Интеграција со системот за броење на возила
- Интеграција на податоци за класификација на лица за пол и возраст
- Корелација на податоците за задоволството на клиентите
- Интеграција на POS-податоци за пресметка на конверзијата
- Корелацијата со Кобис
- Безжични копчиња за повик
- Управување со аларми